سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

Anathema - pressure


سلام به همه متال فن ها و دوستان وبلاگی امیدوارم از اینکه بهتون سر نزدم از دستم ناراحت
نباشید چون دیگه مثل قبل زیاد نمیتونم وبگردی کنم عوضش این دفعه میخوام یک کلیپ خیلی
 زیبا از آناتما آپ کنم که به خاطر آهنگ بسیار زیباش خودم چندین بار بهش گوش دادم ،

در مورد گروه آناتما لازم نیست که توضیحی بدم چون چند تا از دوستان خوب ما قبلا تو
وبلاگ شون این کار رو به نحو احسنت انجام دادن 

قبل از همه از شما دوستان عزیز خواهش میکنم به یکی از پست های وبلاگ دوست عزیزم آرش  
نگاهی بیاندازید تا شما هم مثل من از تعریف بسیار عالی و زیبا از موسیقی متال که ایشون
آوردن لذت ببرید چون همه این وبلاگ نمایی از اون پست هست

راجع به این آهنگ و کلیپ قشنگ آناتما هم حرفی نمیزنم ولی از شما دوستان عزیز درخواست
میکنم که برداشت و نظر خودتونو برای من بنویسید، اگه این آهنگ رو دیدین یا شنیدید که هیچی
ولی اگه اونو ندیدید پیشنهاد میکنم با دانلود این کلیپ زیبای زیرنویس شده از لینک زیر شما هم
مثل ما با بخشی از این سبک موسیقی تاثیر گذار ارتباط برقرار کنید، و من به شما قول میدم و
مطمئن باشید که ضرر نمیکنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر