سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

Savin Me - Nickelback

*****
آن سوی سکه - رستگارم کن
*****
این نام گروه و نام آلبومیه که امروز یکی از بهترین کاراشونو براتون آپ میکنم،
*****
من ویدئو اورجینال این کلیپ رو گیر نیاوردم و مجبور شدم از یکی از دوستام تقاضا کنم که از تلویزیون های ماهواره ای برام ضبط کنه و زیاد کار خوبی از آب در نیومده و همون طور که میدونین اینور اونورش تبلیغات زیاد داره و باید به خاطر اینکار ازتون عذر خواهی کنم.
*****
اما گروه نیکل بک باید از اون دسته گروه هایی باشه که بچه های متال باز برای اثبات وجود افکار مذهبی در این سبک ازشون نام ببرن، حالا من براتون توضیح میدم چرا.
*****
این کلیپ همون طور که خواهید دید و از نامش هم پیداست به معنی رستگارم کن یا نجاتم بده اومده و در شعر این آهنگ از کلماتی نظیر ( من بر تو نازل شدم ، تمام نیاز من تویی ، لطفا بیا من تورا میخوانم ، بشتاب من فرو میریزم ، بیاموز غلط را از درست و ...) آمده که همه شما به راحتی معنیشو درک میکنید.
*****
در ثانی با دیدن کلیپ این آهنگ شما متوجه میشید که شخصی با نجات یافتن از یک تصادف ماشین توسط یک ناشناس قادر به دیدن باقیمانده عمر اشخاص اطرافش به صورت شماره هایی روی سرشون میشه ولی شماره خودشو نمیبینه و همین طور که در شهر قدم میزنه براش اتفاقاتی میافته که متوجه این موضوع میشه و به همراه اون ما هم به درک بهتری از زندگی و وقتی که برامون مونده میرسیم و در آخر همین شخص با استفاده از این موهبت یک نفر دیگه رو نجات میده و ایندفعه اونه که باید به کمک همنوعانش بشتابه.
*****
*****
چون من زیاد اهل چونه زدن نیستم باقی قضیه رو به خودتون محول میکنم به خاطر اینکه هر کسی برداشت خودشو از هنر داره و میتونه نظراتی خیلی متفاوت تر بگه، ولی من از خوندن نظر شما خیلی خوشحال میشم حتی اگه نظرتون یک انتقاد خیلی تند باشه دوست دارم که متوجه اشتباه خودم بشم.
*****
این کلیپ رو از لینک زیر دانلود کنید و اگه اطلاعات بیشتری میخواید به ادامه مطلب برید.
*****
15.8MB  

این عکس حاوی نت این آهنگه که برای اونایبی که دوست دار نوازندگی هستند میزارم،
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر