سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

System of a down-Soldier side


Soldier side
 
حالا میخوام دوباره یه آهنگ از گروه سیستم آف اِ داون بزارم که تو ایران خیلی طرفدار داره و یه گروه ارمنیه، میدونین که اتفاقاتی که بین ارمنیا و مسلمونای عثمانی افتاده باعث کشته شدن تعداد زیادی ارمنی شده و تاثیر این موضوع روی این گروه کم نیست.
این آهنگ ویدئو نداشت و من خودم چند تا عکس پیدا کردم و تبدیلش کردم به یه ویدئو کلیپ و زیرنویسش کردم، البته سعی کردم که عکسها با موضوع شعر هم خوانی داشته باشه به همین خاطر هم خیلی وقت گرفته و ممکنه که اشکالاتی داشته باشه و من از همینجا از طرفدارای این گروه و متالر های عزیز به خاطر گستاخیم و ترجمه بد عذر خواهی میکنم .
 
این آهنگ یکی از چند آهنگ ضد جنگ سیستمه که در اون به مسائلی از قبیل فجایع جنگ، از دست دادن فرزندان و مخصوصا بی فایده بودن جنگ برای مردم عادی تاکید شده.
 
شعر این کار از کلمات و معانی اشنایی استفاده میکنه و در عین سادگی با قدرت منظور خودشو میرسونه خود آهنگ هم از ملودی غمگین و بسیار زیبایی به سبک آهنگای خود گروه اجرا میشه.
 
در واقع نشانه هایی از فلسفه آنارشیسم در این کار مشهوده که اینو میشه حتی از نام آلبوم هم استنباط کرد، همون طور که میدونین هیپنوتایز یا نام آلبوم دیگه این گروه مسمرایز به معنی هیپنوتیزم کردنه که در واقع به کاری گفته میشه که در اون شخص رو در یک خلصه شبهه خواب میفرستند که با این کار بتونن با مغر شخص ارتباط داشته باشن  بدون اینکه خودش بخواد یا بفهمه اونو به کاری وادار کنن، (البته این کار یکی از نظریات درمانی روانشناسیه و برای دسترسی به اطلاعات گذشته بیمار که احتمالا فراموش شده استفاده میشه)؛
 
در کل سیستم میخواد از مفهوم هیپنوتیزم برای معنی دادن به شگردهای حکومت در گول زدن مردم برای فرستادنشون به جنگ استفاده کنه و بگه که هیچ کدوم از توجیهاتشون قابل قبول نیست و شما در واقع هیپنوتیزم شدید و واقعیت رو نمیدونید.
 
در ادامه مطالب هم بیوگرافی این گروه اومده هم چند تا لینک از سایت های مربوط.
 
برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد آنارشیسم میتونید از لینک زیر استفاده کنید.
 
 
 
این ویدئو رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید یا تو همون سایت ببینیدش
ُ
ُ
ُ
14.8MB

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر