سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

Evanescence-SweetSacrifice

با سلام و عرض پوزش بسیار از همه دوستان به خاطر دیرکردم در آپ کردن وبلاگ و سر زدن به وبهای شما باید بگم که داشتم یه سایت مینوشتم و این کار خیلی وقتمو گرفت به سلامتیه سرعت اینترنت یه هفته طول کشیده آپش کنم، خلاصه خیلی خیلی ببخشید دیگه.

و اما امروز که میخوام دوباره از وان آپ کنم به خاطر اینه که قبلا ویدئوشو آپ کرده بودم و این زیرنویس کار یکی از بچه ها بود بعد من دیدم بد نیست تو وبلاگ بزارم والا خودم که قبلا گوش نکرده بودم زیادم از سبکش خوشم نمیومد ولی چه کنیم دیگه یکی دوتا کار دیگه آماده کردم تا بیاد آپ بشه قلبم وای میسته اما به بچه های متال باز وعده میدم که از این به بعد کارای بهتری آپ کنم.

فکر کنم قبلا به خاطر کم اطلاعی از این گروه حرفهای اشتباهی زده بودم که باید تصحیحشون کنم ، اینکه بچه ها گفتن این گروه یک گروه راکه و متال نیست که البته من راجع به این موضوع و سبکشون تحقیق نکردم و ادعایی راجع بهش ندارم ولی میشه راحت راستشو درآورد فقط کمی وقت میخواد.
باقی قضیه با خودتون دیگه.

12.3MB

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر