سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

Lonelyday-system of a down

Lonelyday-system of a down
بیشتر وقتها تنها هستم نه بخاطر اینکه کسی دور و برم نیست نه، به خاطر اینه که کسی
نمیفهمه چی میخوام؛ بعضی وقتا سعی میکنم حرفمو بزنم ولی با عکس العملی که مشاهده
میکنم بعد از چند کلمه پشیمون میشم و حرفمو میخورم، کلمه هایی که من میخوام بگم
فکرهایی که من میکنم اصلا برای دیگران قابل قبول نیست، حتی بعضیا منو مسخره میکنن و بهم
میخندند؛ شاید واقعا حرفام مسخره باشه ولی البته من برای خودم دل نمیسوزونم چیزایی که
میخوام بگم به خاطر خودم به نفع خودم نیست من برا خودشون نگرانم چون میدونم اشتباه
میکنن؛ نمیخوام ادعا کنم بیشتر میفهمم یا اینکه عقل کل هستم ولی شما اگه یه راهی رو رفته
باشید و بدونید که غلطه نمیخواید به دیگران هم اطلاع بدید؟ آدما دوست دارن یکی یهو بیاد و همه
چیزای خوب و تمام جوابای درست رو بزاره کف دستشون بعد اونقدر تعجب کنن که باعث بشه
طرف رو باور کنن،تازه میرن سراغش که بتونن نیاز های خودشون رو تامین کنن؛ ولی اگه کسی
ادعا کنه که همه چیز رو میدونه فقط یک شیاد دروغ گو بیش نیست؛ امروز ما میدونیم که چطور
پیشرفت علم باعث برطرف شدن خیلی از مشکلات انسانی میشه، امروز ما جوامعی رو میبینیم
که بزرگترین مشکلات مارو به راحتی حل میکنن ، ولی بازم ادعا میکنیم که بهتریم، فقط بدون
اینکه حتی یک نیم نگاه بندازیم ببینیم اصلا راجع به چی حرف میزنیم، وقتی میبینیم کسی در
مورد موضوعی خیلی عالی حرف میزنه اطلاعاتش خوبه و میتونه سوالهای اون موضوع رو خوب
جواب بده با خود پسندی دلمون میخواد اداشو در بیاریم و کاری کنیم که بقیه فکر کنن ما هم
هستیم اون وقت هر چی تخیلات بی منطق به ذهنمون میرسه سر هم میکنیم و مخاطب هم
چون سواد نداره که بفهمه موضوع از چه قراره به ساده گی باور میکنه؛ حالا وای به روزی که کسی
پیدا بشه و با هدف گول زدن افکار عمومی یه سری موضوعات رو در چهار چوب دلخواهش سر هم
کنه و بریزه تو مغز مردم بینوا،یا اینکه از روز اول به دنیا اومدن هر فردی تو جامعه براش نقشه
بکشن که چه چیزایی رو بهش بگن چه چیزایی رو بهش نگن یا چه جوری بگن(گرین دی:قهرمان
طبقه کارگر،متالیکا: نابخشوده)؛
امروز دلم تنگه، این روزا خیلی تنها هستم کاشکی یکی رو پیدا میکردم که بهش بگم بعضی
حرفای خنده دار عین واقعیت هستند و در همین لحظه وجود دارند و نه تنها مسخره نیستند بلکه
تاسف بار هم هستند؛ حالا اگه دلتون خواست تو تنهایی یگ گروه موسیقی شریک باشین و
صدای گرم وکال و نوای دل انگیز سازهای الکترونیکشون رو بشنوین یه نگاهی به این کلیپ از گروه
سیستم آف ا داون که به معنی پایین ترین حد سیستم هست بندازید؛ نمیگم بهترین هنر
دنیا یا برترین آهنگ زمین رو براتون هدیه آوردم فقط ثانیه ای از زندگیتون رو برای درد دل دیگران
تقدیم کنید، جدا از اینکه خودتون چقدر بدبختی دارین سوا از اینکه شما خودتون مهمتر از همه
چیز هستید ببنید شاید کسانی باشن که شبیه شما هستند.
راستی یادم رفت که بگم سایتی رو که ویدئو هام رو توش آپلود کرده بودم به سلامتی ف،ی،ل،ت،ر، کردن الان دارم سعی میکنم ویدئو هارو تو 4شیر آپ کنم از اونایی که نتونستن تا الان چیزی دل کنن معضرت میخوام.
.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر