سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

BETWEEN ANGELS PAPAROACH






پولی نیست.....مالکیتی نیست.....فقط عقده روحی.....من به این لعنتی نیازی ندارم
*****
پول منو بگیر.....عقده منو بگیر.....من فقط میخوام شنیده شم
*****
حرفام واضح و با صدای بلنده....از درون مردی میام که....چیزیو که شنیدی بهشون میگه
*****
راجع به یه انقلابه.....توی قلب و توی ذهنت.....تا زمانی که یه فرجام پیدا کنی
*****
در یک عقده شکست خورده ای.....حلقه الماس هیچی بهت نمیده
*****
به جز یه درس تو طول زندگی.....و استرس کیف کتابات.....تو یه بنده به این سیستمی
*****
کارایی میکنی که ازشون متنفری.....واسه همون لعنتی که بهش نیاز نداری
*****
خیلی بده که .....دنیا روی حرص و طمع بنا شده.....برو عقب و نگاه کن
*****
بس کن فکر کردن در مورد خودتو.....شروع کن که فکر کنی به
*****
پولی نیست.....مالکیتی نیست.....فقط عقده روحی.....من به این لعنتی نیازی ندارم
*****
پول منو بگیر .....ثروت منو بگیر.....عقده منو بگیر.....من به این لعنتی نیازی ندارم
*****
چون همه چیز، هیچه.....و پوچی همه چیز نیست.....این واقعیت واقعا
*****
یک تصور مزخرفه.....با گوشت و خونیکه.....تو بهش میگی روح....از درونت بندازش بیرون
*****
اون یه سیاه چاله بزرگه.....پولاتو بردار.....مثل یه فشفشه آتیششون بزن 
*****
ثروت، ...اگرچه هرگز....احساس پوچی نمیکنی، ...بندازش کنار....و بهترین درسو یاد بگیر
*****
قلب،روح،زندگی،علاقه
*****
پولی نیست.....مالکیتی نیست.....فقط عقده روحی.....من به این لعنتی نیازی ندارم
*****
پول منو بگیر .....ثروت منو بگیر.....عقده منو بگیر .....من به این لعنتی نیازی ندارم
*****
پول،ثروت،عقده
*****
خودتو آماده کن.....لباساتو اتو کن.....موهاتو شونه کن.....و به موقع بیا
*****
تو نمیتونی راحت پیروز شی....فقط نمیتونی ببری
*****
و چیزایی که تو بهشون مالکیت داری.....تو رو مالکیت دارن
*****
نه!!!!!
*****
پول منو بگیر .....ثروت منو بگیر.....عقده منو بگیر .....من به این لعنتی نیازی ندارم
*****
لعنت به پولت.....لعنت به ثروتت.....لعنت به عقده ات.....من به این لعنتی نیازی ندارم
*****
پول،ثروت،عقده..........من این عوضیا رو نمیخوام
*****

شاید فکر میکنید که یه مشت چرت و پرت اینجا نوشته شده، شاید فکر میکنید که این یه شعر سطح پایینه به درد نخوره ، شاید تو حال و هوای خودتون و تو رویاهاتون دوست ندارید یه صدای بلند باریتم تند گوش بدید، شاید خوشتون نیاد چنتا حرف با عصبانیت و خشونت از ته دل فریادبزنید،شاید اصلا دوست نداشته باشید که یه موسیقی گوش خراش نا مفهوم گوش کنید؛

اما یه لحظه صبر کنید و کمی فکر کنید؛

اونا اجازه همه این کارا رو دارن ولی ما !!!


پس دانلود کنید و به دوستاتون نشون بدید

BETWEEN_ANGELS_PAPAROACH

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر