سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

Evanescence-Lithium


موضوع مورد بحث این دفعه یکی از ویدئو کلیپ های Evanescence گروهی نام آشنا برای همه دنیا و خیلی از ایرانی ها که به موسیقی علاقه دارند و این به خاطر اینه که امی لی وکال یا خواننده زن این گروه یک شخصیت اصلیتا موفقه و بیشتر شهرتش در ایران از زمانی آغاز شده که یکی از شبکه های تلویزیونی ماهواره ای فارسی کلیپ هاشونو پخش کردند،
*****
 اما در واقع کسانی که به سبک موسیقی راک و متال اهمیت میدن و اخبارشو دنبال میکنن از قبل با این گروه آشنا بودند و این موضوع به دلیل اینه که اونا همیشه به دنبال بهترین ها و اولین ها در چهار چوب سلیقه شون هستند و هیچ وقت دست از جستجو بر نمیدارن ،
*****
در واقع یکی از دلایل گرایش این عزیزان به این سبک هم همین روح کنجکاوی و رسیدن به کمال هست که صد البته تو این راه موفق هم هستند.
*****
بگزریم، من این ویدئو رو خودم زیرنویسش نکردم و این کار به زحمت یک دوست ناشناسه که من از این راه هم از ایشون تشکر میکنم و هم ازشون قبلا عذر خواهی میکنم.
*****
این آهنگ از نظر من یکی از بهترین کارای این گروه هستش چون هم شعرش خیلی خوبه هم ملودی اثر زیبا شده هم ویدئو خیلی همگون با شعر و آهنگ درست شده که کار درستیه کارگردانشو میرسونه به طوریکه حتی اگه زیرنویس فارسی هم نداشته باشه شما با کمی توجه تمام موضوع رو از این فیلم استخراج میکنید.
*****
در آخر این کلیپ رو با زیرنویس فارسی براتون در لینک زیر قرار میدم تا بتونین راحت دانلودش کنین یا اگه نتونستین تو همون سایت آپلود ببینیدش.
*****

16.5MB

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر