سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

هر کجا که پرسه گاه من باشد Metallica

از هرچه بگذریم سخن دوست نکوست

آره امروز روز  تاثیر گذارترین موسیقی راکه روز دوست

داشتنی ترین صدای دنیای هنره شاید باورتون نشه که آوازش هر جا که میرسه سبک
فکری مردم نسبت به موسیقی تغییر میکنه طوری که دیگه هیچ کس دنبال شعرا و
آهنگای رمانتیک و عشق و س... نمیره دیگه همه طرفدار حقیقت میشن طرفدار سبک
اعتراض به همه موارد غیر انسانی تاریخ مخصوصا جنگ چون کثیف ترین اختراع انسان
همین جنگه، دیگه دنیا دنیای آدماییه که به فکر ضعفا هستند به فکر بیخانمانها و به فکر
همه کسانی که جامعه بهشون بی اعتناست، شعر ویدئوی امروز در مورد
بیخانمانهاست کولی ها کارتن خوابها و... متالیکا تو این شعر میخواد بگه که خانه بدوش
بودن ننگ نیست؛

این راه است که عروس من میشود - از هر چیزی غیر از غرور روگردانم و فقط به غرورم
اعتماد میکنم- مرا خوشنود میسازد و آنچه میخواهم به من میدهد- و همچنانکه غبار راه
بر گلویم نشسته آرزو میکنم که تنها معرفت باشد آنچه که کسب خواهم کرد-(و در این
مرحله به ما که نوعا خانه دار حساب میشویم و به محل زندگیمان افتخار میکنیم
میگوید ) آنچه که تو اسیرش مانده ای بازی بیش نیست_ آری خانه بدوش، آواره ،کولی،
ولگرد؛ هر چه که میخواهی خطابم کن؛ من در هر مکانی روزگار میگذرانم، آزادم
تا اندیشه ام را در هر مکانی به زبان آورم و هر جایی را شکل و تعبیری خاص بخشم؛
هرکجا که پرسه گاه من باشد سرای من همان جاست که سر بر زمین میگذارم؛و زمین
است تخت پادشاهی من،به ناشناخته ها خو گرفته ام،در زیر ستارگان سرگردان رشد و
نمو یافته ام،به روی پای خود ایستاده ام ولی نه تنها،دست بسوی کسی دراز نمیکنم،و
از تمام قید و بندها گسسته ام،هرچه کمتر از خود داشتم بیشتر دریافتم و آموختم؛من
انجاکه مسیر لگد کوب شده ای نیست فرمانروایم؛(در ادامه نوای سلوی گیتار همت
دراوج موسیقی روح انسان رو به عرش میبره البته هر کسی نمیتونه که این اوج رو درک
کنه مگه اینکه تمام گذشته فکری خودش رو رها کنه و به قول پینک فلوید این نقاب و
نقشبند رو از رو صورتش بکنه)-بر سنگ مزارم حک شده که بدنم اینجاست ولی روحم
هنوز در گردش است.
خود کلیپ رو که تمام شعر در اون زیرنویسه میتونین از لینک زیر دانلود کنین


23.4MB

جیمز آلن هتفیلد خواننده و آهنگساز و بعضی وقتا هم شاعر گروه

این عکسو از تو وبلاگ یکی از دوستان برداشتم که آدرسش تو لینک هست
گروه متالیکا با عضو جدیدش رابرت کروجیلو
جیسون نیوستد عضو قدیمی گروه که حالا دیگه نیست


خود جیمز هتفیلد با خانواده 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر