سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۹

BROKEN HOME - PAPA ROACH


خانواده از هم پاشیده
این ویدئو از پاپاروچ هم که این دفعه تقدیمتون میکنم بازم کاری از دوست خوبمه که علامت شخصیش اول ویدئو پایین صفحه دیده میشه.
موضوع آهنگ این گروه همون طور که از اسمش پیداست خانواده از هم پاشیده است و با دیدن این ویدئو میتونیم غم های یک فرزند طلاق یا خانواده از هم پاشیده شده رو بشنویم در واقع گروه میخواد با اشعارش بی گناه بودن فرزند رو بیان کنه ، شعر با یک حس غمناک توام  با عصبانیت اجرا میشه و اینجا کسایی که متال ندیدن میتونن بفهمن که چرا اینقدر توش جیغ و داد هست.
پاپاروچ شاید به نظر خیلی ها یک گروه سطح پایین باشه،البته گروه های خیلی بهتر و سطح بالایی وجود دارند که نمیشه به همین سادگی ازشون گذشت، اما توجه من به این گروه به خاطر طرفدار بودن نیست بلکه میخوام بگم که گروه های متال در هر سبک و سطحی باشن انسانیت رو رها نمیکنن و همیشه دنبال طرفداری از حقیقت هستند و همیشه در نقطه مقابل قدرت قرار میگیرن و در این راه تمام سعی شونو میکنن هر چند که زیاد خوب از آب در نیاد، به همین خاطر ما نباید گروه های سطح پایین رو مسخره کنیم یا کارایی از این قبیل که اسم نمیبرم.
خلاصه جونم براتون بگه که زیرنویس کردن ویدئوها خیلی کار سخت و وقت گیریه و کاملا با زیرنویس کردن dvd فرق داره مخصوصا کار ترجمه که خیلی حساسه به علاوه هم شاید خیلی جالب در نیاد و بعضی جاها غلط بشه ، شما به بزرگی خودتون ببخشید دیگه.
این ویدئو رو میتونید بعد از دانلود از لینک زیر با نرم افزار kmplayer خیلی بهتر ببینید چون من برای کم کردن حجم اونارو فرمت میکنم و احتمال داره از کیفیتشون هم کم بشه اما به زحمتش میارزه.
در ادامه مطلب هم چند تا لینک مربوط به اطلاعاتی از گروه هست.
14.5MB

۱ نظر:

  1. ایول
    خودم فن پاپاروچ ام
    میشه زیرنویس کلیپ هاشو برام ایمیل کنیcyboy2020@gmail.com
    thanx

    پاسخحذف